خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
نوشته شده توسط : mehdi

قیمت دستگاه تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم منحصر به فرد یک دارایی ارزشمند برای هر کلینیکی است. با اندازه بزرگ نقطه 4 سانتی متر مربع و ادغام سه طول موج ، افزایش پوشش درمانی را تسهیل می کند تا زمان درمان را به میزان قابل توجهی کاهش داده و این روند را برای بیماران آسان تر و ایمن تر کند. با استفاده از TRIO 4cm2 ، حذف مو سریع ، کارآمد و راحت است

روش دستگاه لیزر تیتانیوم

 

روش حذف موی سر بسیار ساده است. بیمار روی یک تخت درمان دراز خواهید کشید. به عنوان یک اقدام ایمنی، از او خواسته می شود که از عینک های محافظتی که پزشک نیز می استفاده می کند، بزند. یک لایه نازک از ژل سرد و شفاف بر روی ناحیه مورد نظر زده می شود تا دستگاه لیزر تیتانیوم بتواند به راحتی حرکت کند. سپس متخصص لیزر مانند یک برس رنگی، سر لیزر را با حرکات دورانی 6 تا 12 بار بر روی ناحیه قرار می دهد. دستگاه در هر ثانیه ده پالس دارد و انبوهی از انرژی را به پوست وارد می کند.

 

در ای هنگام دستگاه پوست را به آرامی و به آرامی فولیکول های مو را گرم می کند. در این هنگام ناحیه مورد نظرکمی گرم می شود اما در همان زمان نوک دسنگاه پوست شما را خنک نگه می دارد. این ویژگی لیزر تیتانیوم بسیار منحصربفرد است. بسته به اینکه کدام قسمت از بدن لیزر می شود، پوست ممکن است کمی قرمز شود. گرمای بدن به هیچ عنوان آزار دهنده نیست و علاوه بر این نکات ایمنی به خوبی رعایت شده است.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم بدون درد

 

زمان درمان بسته به شخص و ناحیه بدن متفاوت است. با توجه به اینکخ کدام قسمت از بدن لیزر می شود، جلسات لیزز در زمان های متغیری به طول می‌انجامد. بیشتر بیماران در طول جلسه احساس گرم شدن می‌کنند و البته این موضوع برای رخی از افراد ناخوشایند است.

حذف موهای زائد با لیزر ممکن است در مناطق حساس به آرامی ناخوشایند باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم‌ یکی از پر سرعت ترین دستگاه های لیزر است که در مدت زمان کوتاه، نتیجه مطلوبی را به وجود می آورد.

به طور معمول پوست پس از درمان کمی گرم قرمز احساس می شود اما این حالت معمولاً طی چند دقیقه یا چند ساعت از بین می رود. برای اطمینان از حداکثر راحتی بعد از لیزر، نکات مراقبتی را زیادی را باید رعایت کرد.

تیتانیوم از روشی استفاده می کند که تنها روش بالینی اثبات شده در لیزر موهای زائد است که تقریباً بدون درد است. روش منحصر به فرد گرمایش و تحویل انرژی در حالی که از آسیب و درد در بافت اطراف جلوگیری می کند، فولیکول مو را هدف قرار می دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم همچنین دارای یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک می کند و درجه حرارت کنترل شده را در کل دوره درمان تسهیل می کند. نوک یاقوت کبود سرد ضمن حفظ گرما در داخل پوست، یا محل فولیکول های مو، خطرات اپیدرم را به حداقل می رساند. دما کنترل شده و ثابت می ماند که به کارایی بیشتر دستگاه کمک می کند. اکنون بیماران می توانند از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسه برخوردار شوند.

ویژگی های 

دستگاه لیزر آلما

  • این دستگاه جدیدترین فناوری لیزر موهای زائد است زیرا سه طول موج موثر لیزر را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند. این به این معنی است که لیزر به طور همزمان در سه عمق مختلف فولیکول به مو آسیب می رساند. این دستگاه، بزرگترین سر اپلیکاتور نسبت به سایر دستگاه ها را دارد.
  • با این شرایط، مدت زمان از بین بردن موهای زائد تا 40٪ کاهش می یابد.
  • به دلیل وجود سیستم انقلابی که باعث خنک شدن پوست در هنگام اختلال در فولیکول ها می شود، از بین بردن موها، بدون درد انجام می شود.
  • دستگاه لیزر تیتانیوم برخلاف بسیاری از گزینه های دیگر لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول سال بر روی انواع پوست استفاده شود و حتی می توان با استفاده از آن با خیال راحت و به طور موثر موهای پوست برنزه را از بین برد.

نتیجه لیزر با دستگاه لیزر آلما

 

بعد از اتمام تمای جلسات لیزر مو، کاهش 80 درصدی (بهتر) موهای زائد مشاهده می گردد. مو برای بدن انسان طبیعی است و به صورت مرحله ای رشد می کند. در هر زمان معینی ، همه موهای بدن انسان در حال رشد نیستند و لیزر در هدف قرار دادن موهای در حال رشد موثرترین است.

در عمل، هیچ دستگاه لیزری تمام فولیکول های موی زائد بدن انسان را از بین نمی برد. برخی از فولیکول های موی انسان مطمئان از بین می روند، در حالی که برخی دیگر از آن ها به موهای بسیار ریزی تبدیل شده و یا به خواب طولانی می روند. چندین روش درمانی بهترین نتیجه را به همراه دارد.




:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: